Exact matches only
Search in title
Search in content
Пошук
Search in pages
Filter by Categories
Актуально
Без рубрики
Громадський (партиципаторний) бюджет
Міжнародна співпраця
Про департамент
офіційний сайт
ДЕПАРТАМЕНТ ФІНАНСІВ,
ЕКОНОМІКИ ТА ІНВЕСТИЦІЙ
СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
anons

Звіт про результати електронних консультацій з громадськістю щодо проекту міського бюджету на 2018 рік та проекту Програми економічного і соціального розвитку м. Суми на 2018 рік та основних напрямів розвитку на 2019-2020 роки

Відповідно до розпорядження міського голови від 21.11.2017 року № 404-Р «Про проведення консультацій з громадськістю щодо проекту міського бюджету на 2018 рік та проекту Програми економічного та соціального розвитку м. Суми на 2018 рік та основних напрямів розвитку на 2019-2020 роки» з метою проведення електронних консультацій з громадськістю проекти міського бюджету на 2018 рік та Програми економічного та соціального розвитку м. Суми на 2018 рік та основних напрямів розвитку на 2019-2020 роки 20.11.2017 розміщені на офіційному сайті Сумської міської ради.

Починаючи з 23.11.2017 та по 07.12.2017 включно на адреси виконавчих органів Сумської міської ради та паралельно на спеціально відкриту електронну скриньку модератора електронних консультацій від департаменту фінансів, економіки та інвестицій (e-cons@smr.gov.ua) загалом надійшло 6 звернень-пропозицій, які містили 24 питання в т.ч.:

  • 4 до проекту Програми економічного і соціального розвитку міста Суми на 2018 рік та основних напрямів розвитку на 2019-2020 роки від 3-х учасників електронних консультацій, які містили 14 питань;
  • 2 до проекту міського бюджету на 2018 рік від 2-х учасників електронних консультацій, які містили 10 питань.

Слід зауважити, що від одного учасника електронних консультацій надійшли однакові пропозиції як до проекту Програми, так і до проекту бюджету, які містили 8 питань. Деякі питання потребували розгляду одночасно кількома виконавчими органами Сумської міської ради, таким чином, загалом виконавчим органам Сумської міської ради необхідно було опрацювати 17 питань, в т.ч. за повноваженнями:

  1. Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради – 7 питань (питання, що стосуються ремонту прибудинкових доріг та тротуарів, капітальних вкладень), всі питання розглянуто.
  2. Департаменту інфраструктури міста Сумської міської ради – 5 питань (питання улаштування та ремонту тротуарів, капітального ремонту житлового фонду та благоустрою), всі питання розглянуто.
  3. Відділу транспорту, зв’язку та телекомунікаційних послуг Сумської міської ради – 1 питання (щодо планування в бюджеті на 2018 рік коштів для виконання програми розвитку пасажирського транспорту), питання розглянуто.
  4. Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради – 3 питання (питання планування в бюджеті 2018 року коштів на відшкодування ПДВ для співфінансування витрат на придбання тролейбусів у рамках спільного проекту Міністерства інфраструктури України та Європейського інвестиційного банку «Міський громадський транспорт України» та щодо викладення на сайті Сумської міської ради посилання на сервіс Open Budget), всі питання розглянуті.
  5. Відділу інформаційних технологій та комп’ютерного забезпечення Сумської міської ради – 1 питання (питання викладення на сайті Сумської міської ради посилання на сервіс Open Budget), питання розглянуто.

Кожному учаснику електронних консультацій відповідними виконавчими органами були надані відповіді. Питання, що потребують додаткового опрацювання залишаються на контролі.

Додаток до звіту