Exact matches only
Search in title
Search in content
Пошук
Search in pages
Filter by Categories
Актуально
Без рубрики
Громадський (партиципаторний) бюджет
Міжнародна співпраця
Про департамент
офіційний сайт
ДЕПАРТАМЕНТ ФІНАНСІВ,
ЕКОНОМІКИ ТА ІНВЕСТИЦІЙ
СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
IMG_20180514_211213_019

Пропаганда енергозбереження в школах

Інформаційна кампанія з підтримки проекту «Підвищення енергоефективності в освітніх закладах м. Суми», який є переможцем грантового конкурсу Європейської Комісії «Підтримка міст Східного партнерства в реалізації планів дій сталого енергетичного розвитку в рамках Угоди Мерів» вже почала активно впроваджуватися в трьох навчальних закладах нашого міста.

Реалізація цього інвестиційного проекту передбачається у
КУ ССШ № 7, КУ ССШ № 9 та КУ ЗОШ № 20.  Мета проекту – скорочення споживання енергоресурсів у цих закладах шляхом термомодернізації будівель, що сприятиме зменшенню викидів СО2, а також підвищить рівень комфорту під час перебування учнів і персоналу в приміщеннях шкіл.

З 07.05. по 11.05.2018 у навчальних закладах м. Суми КУ ССШ № 7, КУ ССШ № 9 та КУ ЗОШ № 20 відбулися засідання рад учнівського самоврядування, на яких було обрано учасників агітбригад, основне завдання яких розповсюджувати інформацію про перебіг проекту серед учнів, їх батьків, учительського колективу та мешканців прилеглих до цих шкіл районів.

На засіданнях учні ознайомилися з першими кроками реалізації проекту та приєдналися до сторінок проекту в соціальних мережах Facebook та Instagram.

У засіданні ради учнівського самоврядування в КУ ЗОШ № 20 прийняла участь комунікаційний менеджер проекту Вікторія Ломака, яка долучилася до «мозкового штурму», під час якого було обрано назву агітбригади «20 ват».

Також на класних куточках цього навчального закладу була розміщена інформація з QR-кодами, за допомогою яких легко та зручно приєднатися до проекту в соціальних мережах.

Під час батьківських зборів, для кращої популяризації проекту серед батьків учнів всіх трьох навчальних закладів, класні керівники особисто ознайомили батьків з деталями початку проекту та надіслали на Viber повідомлення з ознайомчою інформацією про проект та проханням приєднатися до сторінок проекту в соціальних мережах Facebook та Instagram.

Також команда проекту продовжила свою агітаційну кампанію в соціальних мережах, розповсюджуючи інформацію про проект.

IMG-b6657ba7f739437be98740a1bff72cb3-V IMG-1f8294d78eec0aa6d1cd40f69ea0f243-V IMG_20180514_211213_023 IMG_20180514_211213_019 IMG_20180514_002543_801